Azért nem éppen egyszerű baleseti helyzet. Elüt valakit egy sima autó, majd a gyalogost elé löki egy automata taxinak féktávon belül. Majd az autó megpróbál félrehúzódni az alá szorult áldozattal. Nyilván senkinek nem jutna az eszébe, hogy az autónak legyen valamiféle érzékelő az aljában amiből infot kaphatna, hogy mi vagy ki van alatta. Egy ritka nem szokványos helyzet amúgy, amire végül is nem lehet felkészülve a program. Na pont ezért kell tesztelni, hogy a gyakorlatban kiderüljenek mi mindent kéne beépíteni egy automata vezető programba. Senki nem mondta, hogy egyből tökéletes programokat fognak alkotni, ami minden helyzetben a legoptimálisabb döntéseket Amúgy az emberi vezetőkről se lehet ilyesmit állítani. sokszor az emberek a legrosszabb döntéseket hozzák meg a volán mögött. Nyilván még igen sok év lesz, mire annyira kiforrnak az ilyen technológiák, ami sokkal megbízhatóbba teszi az automata vezetést, mint az emberi. A hibákból lehet tanulni végül is.....