Azért ok, hogy benz megalkotta az első négyütemű benzin motoros "autot" 1886-ban de ettől mondjuk még erősen csillagászati ára volt mondjuk 1900-ban készült autónak, amit egy átlag ember nem engedhetett meg magának. Az átlag embernek igen hosszú évtizedekig köze nem volt hozzá. Hiába gyártották mondjuk a Ford T modelt 1907-től 20 éven át sorozatban megfizethetelten volt egy átlagos embernek azért átlagos jövedeelemmel sok évtizeden át. A tényleges motorizáció mondjuk az USA-ban is tömegesen valamikor 1950-es években terjedt el. 60 évvel késöbb, hogy elindult a dolog. Nálunk meg inkább úgy a 70-es években kezdett átlag eszközzé válni a személyautó. Mégha Trabanttal, Skodával, Warburggal és Zsigulival...... Még a 60-as években is jól megnézték azt, akinek saját egyéni tulajdonnal rendelkező személy autója volt. Vagyis az, hogy egy önvezető autónak kezdetben milyen árai vannak marhára nem releváns tényező a terjedésében évtizedes távlatokban majd. Semmit nem tudunk róla, hogy 50 év múlva mennyi lesz egy önvezető autó és mennyire megfizethető egy átalg embernek. Egyáltalán arról se semmit, hogy alakul a motorizáció. Lehet, hogy vissza szorul az egyéni gépjármű birtoklás, mert kevesebb bérelhető autók lesznek, amik odajönnek az emberhez, ha szüksége van autóra. elviszik, ahová kell, majd elválnak utjaik az utastól. Ésszerübb, ha nem kell folyamatosan autó, mint megfizetni és fenntartani egy 20 millióba kerülő autót. Az emberek döntő részének nem kell napi 24 órában autó. az idő 98%-ban ott parkol valahol a saját autója kihasználatlanul. Ha lesz elég közösségi autó nagyjából bármikor elérhető modon akkor nem kell saját autot fentartani a nagyrészt a semmiért.