Őööö, az a helyzet, hogy egyrészt ismerem azokat az adatokat, amiket a Tesla közzétesz, ismerem azt, hogy milyen országos adatokkal veti ebben össze, és ismerem azt is, hogy hol csal, mit mivel vet össze.A teljes ember vezette gépjámű közlekedés, (városí+mellékú+autópálya) jelentette baleseteket, a Tesla járművek baleseteivel bekapcsolt/kikpapcsolt AutoPilot esetén. A bökkenő az, hogy kikapcsolt autopilot esetén a Tesla jármű statisztikája az kb megegyezik egy jól felszerelt pár éves luxusjárműével (az amcsi átlagéletkor 14 év és meglehetősen elhanyagolt, ehhez mérten modern vezetéstámogató rendszerekkel nem is túlságosan ellátott). Tehát a minden útvonalon okozott baleseteket veti össze a bekapcsolt AutoPilot, működésével ami meg gyak megegyezik az emberes autópályás baleseti statisztikával, mert az AutoPilot is csak ott működik. Amit ők csinálnak, az minimum csúsztatás, de inkább a vásárló megtévesztése. Konkrétan annyit ér, mintha az ember vezette teljes statisztikát hasonlítanád az autópályás, egyszerűbb forgalmi körülmények jelentette statisztikákhoz.
Az amit leírsz az meg továbbra is Sci-fi, minez csupán továbbra is lehetőség és nem jelenleg is már érvényben levő működőképes rendszer. Lásd ennek eredményeképpen korábban az Uber kiszálása ebből a bizniszből, most meg a GM megbicsaklása, ami annak eredménye, hogy amilyen ódát itt az önvezető járművekről leírtál az még valójában nem létezik. Lehet, hogy ez magvalósítható, de amit tudunk, hogy ezt még senki nem tette meg.
Én is hiszek istenben, a magam módján. A kettőnk hite lényegileg szerintem megegyezik. ;)