Pont ezért ulnek forditva a lovon mert igy gondolják.
Ehelyett meg az lesz, hogy célpontá teszik azokat akik igy vezetnek lásd most is ha észreveszik, hogy valaki elektromos autot használ akkor vannak ,akik csak azért is elé mennek, hogy odakormoljanak az oruk alá.
Nem a kisebbségbol kell kiindulni hanem a nagy átlagbol és akkor majd a kisebbség kikopik vagy megszokja.
attól, hogy most egy fejlesztést visszafelé tesznek ugymond kompaibilissé nem fejlödésre tervezik.
mondok egy példát, most bevezetik ezt a lámpát amit azoknak csinálnak akiknek nincs önvezetö autöja.Tehát lesz kb 5-10 év mig ilyen autok lesznek. nem fogják fejleszteni a legyártott autokat már.
5-10 év mulva leváltja a használt nem önvezetö autöját egy használt ilyen llámpával szerelt modellre az átlag polgár, mert az akkorra már talán önvezetö uj autora még nincs pénze.
Akkor az önvezetö autönak fog számitani, hogy van egy türkiz szinu lámpád vagy nem ?
Ahelyett, hogy elöre felé fejlesztenének, hogy amikor ez a fajta váltás megtörténik, akkor az ujabb önvezetö autökkal is tudjon kömunikálni összedolgozni , mert enélkül nem lesz kompatibilis autohálozat sose föleg nem ha nem kapja meg a fejlesztéseket a már legyártott auto.
A teslánál, legalább a már 5 éves auto is ugyan ugy lefrissul a legujabb szoftverre mint amit most hozol ki a gyárbol. melyik másik autogyárnál hallottál ilyenrol, hogy a régebbi tipus is legalább egy hibajavitó patchet vagy kalibrálást kap azután, hogy eladták?
Meg ezzel a lámpával, csak azt érik el, hogy a gyalogosok azt hiszik, hoyg bármikor meg fog állni. pedig most se ugy lép le valaki az utra ,hogy a lámpát nézem egy kocsinak, hanem ,hogy a kocsi milyen távol van tölem meg tud e vagy meg akar e állni ha lelépek.
Egy ilyen fényforrásra hagyatkozni , hogy megbizol hogy majd megáll hulyeség, mert ugyan ugy benne van a tévesztés lehetösége, itt a képen jol néz ki a fény, de a valoságban majd lesznek zavaro körülmények amik rontják az észlelését vagy a rendszer müködésést.
Ezért is huilyeség az amit irtál az elso hszben , a fényszoro kivetitös zebra. minek?
honnan fogja tudni a rendszer, hogy te most azért álltál meg mert át akarsz engedni valakit, ott ahol amugy nincs zebra és csináljon féynt neki? biztos majd valami menöbe kéne kapcsolgatni hozzá, addig meg átmegy a faszi az uton mire bekapcsolod.
Meg ha levilágit neked az utra 5m-re, akkor mindenhol máshol meg sötét lesz, elindulás után fog kiderülni, hogy mi a páálya elötted.
ÉS ugyan ugy az ut állapota anyaga ugyan ugy befolyásolja, hgoy mennyire fog átszani a fény. nappal mondjuk sehogy, télen a latyakba hoba megint semi értelme.És hogy fogod bebizopnyitani, hogy te világitottál a gyalogosnak miközben a szembe jövö meg elüti mert ö nem látta ?
Nem életszerüen fejleszenek.Sokkal inkább kéne a HUD-t preferálni, mert az folyamatosan látható belülről nem koszolodik mindent meg lehet rajta jeleniteni. El lehet hagyni a külsö táblákat ami csak az autoknak számit.
A táblafelismerés is minek föleg kamerával? minek? GPS alapján is meg tudnák mondani, hogy azon az utszakaszon mennyi a sebesség határ aztán a HUD-on ki lehet jelezni .