Melegebb éghajlatú országban ez nem lehet akkora gond, de fagyjál már oda a kétkerekűhöz -10 fokban, 10 km/h-s szembeszélben!
Esetleg kicsit több reklámot kéne tolni a "kétszemélyes" (gyerekkel lehetne akár 3 személyes is) kis elektromos autóknak. Hatótávjuk papíron egész jó, 45-tel tudnak menni, kicsik és nem kerülnek annyiba, mint egy normális autó. Mégis van bennük fűtés és még az eső ellen is védve van a fejünk és csomagunk. Nameg nyáron sem ég le az arcunk.
El is gondolkodtam ilyenen, mert melóba járni pont jó lett volna. A leírás szerint 60 km a hatótáv, extra aksival akár 120 is lehet, napelem a tetőn és pár éve 8000€ volt. A melóhely, mint kiderült, 2,7 km-re van. De nem ilyen lett, mert cserélve lett a régi autó, így egy plug-in hybrid lett véve. Hatótáv 60 km körül elektromos üzemmel. A benzinmotorral meg tudok tenni jó 600 km-t, ha messzebb mennék. Melóba így is jó, mert át tudom kapcsolni csak elektromos módra és be sem indítja a benzinmotort, amíg le nem merülnek az akkuk. Az igaz, hogy a jelenlegi árak mellett nem olcsóbb az üzemeltetése, mint a régi benzinmotoros kocsinknak volt. De mivel a benzin árát amúgy is emelni akarják, hogy jobban ösztönözzék az embereket az elektromos autók vásárlására, így hosszú távon szerintem meg fogja érni.