többrétű a probléma itt is, sztem külön kell választani a játék és a vállalati felhasználást. játékra már sztem aki akar talál magának mind eszközt mind tartalmat is. Igaz még nem tömegesen jelennek meg a játékok itt sem, mivel még az eszközök se kiforrottak igy még nem tudnak hozzá igazodni a fejlesztök . mire optimalizálnák mondjuk a quest2re egy játékot már elkészült a quest 3 aminek mások a hardveres tulajdonságai , de ahhoz megint ujra kéne dolgozni a játékot. Igy amolyan brute force megoldások vannak hozzá.
Aki akarja használni az rászánja az időt, hogy hozzászokjon a használatához. kevés ember van aki sokkal érzékenyebb ezekre vannak akiket egyáltalán nem hat és van aki hozá tud szokni.
Aki egészségugyileg nem tud hozzászokni azzal nem sokat tudnak kezdeni , nem is tudom, hogy hogy lehetne ezt a fajta hiányosságot megszuntetni ami a virtuális térbeli mozgás és a valos mozgás hiánya okoz .
Lehet a legtökéletesebb látvány ha a test nem érzékel mozgást akkor az szédülést hányingert fog okozni . Ahogy a valos életben is valaki ha háttal ul a vonaton is rosszul van .
A céges VR-hez meg igaz az állitás, hogy nincsen nem is tartalmat mondanék, hanem olyan szoftverek amik kihasznáűlnák a VR szemüveget föleg AR tekintetében . Csak ha a legegyszerübb megoldást néznénk, hogy egy szerelö a müveletek sorrendjét vagy a manuálokat látná a szeme elött ,hogy biztos megfelelöen és a jó sorrendben szereli össze amit kell , még ezek se terjedtek el, nem hogy a bonyolultabb megoldások.
Amikkel eddig találkoztam az mind csak a meetingekre és a prezentáciokra koncentrált, a produktivitáshoz a fejlesztésekhez nem nagyon.
tul vannak árazva és anynival nem tudnak többet a játékra kifejlesztett verzioktol , csak a protokolok hiánya támogatása az ami miatt nem tudják mondjuk egy questet használni céges környezetben és a hololenset se játékra.