Rajottek hogy ha a Tesla autoi elkuldik a gyartonak az osszes emberes vezetes videoit es az emberek altal kiadott parancsokat, akkor lehet, hogy a kinai jarmuvek is. Ez olyan mint a steetview, csak nagyobb felbontassal, nagyobb framerate-tel es sztereoban.
3D rekonstrukcio utan ezzel egyebkent az osszes magan autoutat, parkohazat, garazst, kertet es egyebb a google streetview altal nem erintett helyszint is be lehet scan-nelni. Raadasul a gyakran bejart utvonalakat akar naponta tobbszor vagy akar tobb ezerszer. A Teslanal egyebkent ezzel tanitjak be az onvezeto rendszert, tehat ahol rendesen jar emberes sofor, ott 'okosabb' lesz a rendszer.
Es igen, a kinai jarmuvek betiltasa a kinai telefonok utan sokat segitene az amerikai autok piacanak megorzeseben. Viszont ebbol elobb utobb teljes kolcsonos gazdasagi blokad lesz. A nagy kerdes az, hogy az USA/Kanada, brit nemzetkozosseg es az EU kivetelevel ki allna meg a nyugati oldalra es ki lenne hajlando inkabb Kinaval kereskedni.
ps: Ha az USA-ban betiltjak a kinai autokat, akkor az EU is be fogja oket tiltani, meg akkor is ha az EU-ban gyartjak oket (lasd Byd gyar itthon). Elobb utobb Magyarorszagnak, de meg Svajcnak is valasztania kell, hogy USA vagy Kina. Nem maradhatnak fuggetlen orszagok.