Igen, eléggé kapja a hátszelet, meg is lódult a karrierje. Fellépés fellépés hátán, turnék, TV/rádió szereplések, egy rakás új single jelent meg tőle az idén és várhatóan 1 még biztosan lesz (a SAO mozifilm zenéje). A nemrég megjelent Koncertfilmje amúgy baromi színvonalas. Gyönyörű képe és hangzása van annak a Blu-raynek, nem mellesleg teljes zenekari kíséret van, 18 dallal. Nem semmi teljesítmény, nagyon pozitívan csalódtam benne.
De egy másik lánynál is (Milet) is ez történt. 2019-ben debütált vagy 2 kislemezzel, 2020-ban első album + 4 kislemez, az idén meg ráállt a digital single-k kiadására + saját rádióműsort is kapott. A Japán zeneiparban eléggé ismert nevek állnak mellette dalszövegírói (pl. One Ok Rock) és zenei produceri szinten. És nem mellesleg az idei tokiói olimpia záróünnepségén is énekelt...
Nagyon meglepődtem, amikor megláttam, mert még ő sem utalt rá, csak utólag írta ki a közösségi oldalaira, hogy volt egy ilyen is amúgy, de semmi komoly.
Viszont vannak olyanok is, akik már 4-5 éve a porondon vannak és alig kapnak ekkora hátszelet...
Évente 1-2 single, 3-4 fellépés, szökőévente TV-s szereplés. Nem tudom mi alapján megy ez, lehet hogy pofára, mint idehaza. Aki aranyos, szimpi és azt csinálja, ami a rendszerhez kapcsolódik, az bekerül a kalapba, mindenki másnak pedig cancel. Teljesen önálló és mindentől független produkciót és alkotást nem fogadunk el.