Twitter shit storm, most komolyan? :D Tehát egy hangos kisebbség igényeinek kiszolgálása jelentené a profitmaximalizálást?
Hirtelen eszembe is jutott pár példa. Az egyik a Ben&Jerry's, ami rendszeresen politizál és ennek elég sűrűn van anyagi vesztesége. Ez történt, amikor elkezdtek anti-Trump fagyikat árulni és akkor is amikor Izrael ellen kezdtek el kampányolni. Másik példa a Gillette első metoo reklámja, ami szintén nem tett jót a részvényeknek, de azóta volt már pár hasonló reklámjuk... hisz ők a nagyobb jó érdeklében teszik ezt.
Vagy ott van a legutóbbi Twix reklám, amiben egy kisfiú hercegnős halloween ruhaválasztására hivták fel a figyelmet... a csoki sajnos nem fért bele a keretbe. Esetleg az a mexikói Doritos reklám, amiben a lényeg az volt, hogy a halott rokon boldog meleg kapcsolatban él a túlvilágon. Nos, igen a mexikói közönség erre sem reagált túl jól.
Már hogy szólhatna ez a profitról, ha már a reklámaik középpontjában sem a saját termékük áll?