Na a Radeon-nal (meg a S2k-val is) vigyázni kell a 3dmark fill rate tesztben. Ajánlhatnám a Radeon összehasonlító cikket, de inkább leírom (ja, és Biluxnak van sok-sok jó pontja nálam, nem mintha menne vele valamire, de azért van :)))))). A single texturing fill rate az annyi, amennyi, nincs rajta mit magyarázni. Multitexturing esetén a teszt négy textúrát használ egy poligonhoz, ezt a Savage2000 egy menetben megoldja (azaz egy textúra olvasás, és egy frame/Z buffer írással). A Radeon nem igazán tudja kihasználni a 3 textúrázó egységet (akkor is ugyanilyen gyors lenne, ha 2 lenne), az elsõ menetben kirak 3 textúrát, eredményt kiírja a frame bufferbe. Következõ menetben visszaolvassa az eredményt, maradék textúrát is feldolgozza, és végül kiírja a végeredményt a frame bufferbe, igaz, hogy ezt az egész hercehurcát 2 pixellel is megteszi. Tehát a fill rate már elvben is a maximális érték 2/3-a (olyan 730 MTexels/sec), ehhez jön még a többszöri írkálás-olvasás miatt a megnövekedett memória sávszélesség igény.
Ha viszont 2 textúrát használ egy program egy poligonra, akkor a Savage-nek is jóval nagyobb memória-sávszélességre lenne szüksége.