Az autó teljesítményét befolyásoló pénzek vannak benne a költségsapkában. 145 millió dollár a plafon. Ebben nincs benne a marketing költések, pilóták fizetései és a 3 legjobban fizetett személy fizetése.
2019-ben így nézett ki a költségvetési lista:
1. Mercedes $484 million
2. Ferrari $463 million
3. Red Bull Racing $445 million
4. Renault $272 million
5. McLaren $269 million
6. Racing Point $188 million
7. Haas $173 million
Probléma az egésszel az, hogy sokára lesz hatása, ugyan ebben az évben már érvényben lesz, de mivel a mostani szabályok kevés változást hoznak és a 2020-as autót át lehet hozni erre az évre ezért erre pluszban annyit nem kell költeni. Mivel a nagy változás át lett rakva 22-re, ezért azzal a kocsival is jól állnak, mivel azt a régi költési szabályok alatt kezdték meg fejleszteni. Tehát feltehetően 22 közepe de inkább 23-as év lesz, ahol ténylegesen kezd majd érződni a hatása, amit nehezen lehet majd látni, mert a nagy szabályváltozások is befolyásolják.