A kocsikra addig még nem mert már mindent elkezdtek fejleszteni amig még lehet , igy valóban csak a 2023as évben lesz úgymond tiszta limitált költségvetési fejlesztés.
Viszont idéntől is már érezhető lesz annyiban, hogy ha nem költhetnek el ennyi pénzt fejlesztésekre akkor az leépítésekhez vezet,
Közvetve aki a szélcsatornán dolgozik és aki a irodába tervezi az alkatrészeket azok is a kocsi teljesítményéhez járulnak hozzá, ha ezek a költségek limitálva lesznek akkor nem lesz szükség annyi emberre , mert nem költhetnek rájuk annyi pénzt mint eddig.
Ha meg mégis akkor nem hinném, hogy ezután azt mondaná egy merci, hogy akkor 100milliot költünk marketingre vagy a pilótára csak mert az nem számít bele és mi mindenáron el akarunk költeni 450milliot.
Hanem azt mondja adok 100at az egész fenntartásra a többit szedjétek be a szponzortól a maradékkal meg köszönöm szépen elhasználom más területen.
És ez a végén oda fog vezetni, hogy az egész F1 úgy ahogy van elkezd lejjebb és lejjebb süllyedni, mert elveszti a kulcs embereit kevesebb emberrel nem lesznek olyan fejlesztések , több lesz a hiba.