alapvetően az a cél hogy segítség a kisebb csapatokat, megtérűlő befektetésre kovertálni a jelenlegi helyzetet. Jelenleg is megétrülő befektetés teszem azt a Mercedes-nek Ferrari-nak. tehát maga a csapat nyereségesen működik...nem kell beletenni semmi pénzt.
A cél az lenne hogy az olyan csapatok számára akik a mezőny végén vannak, azok számára is elérhető közelségbe kerüljön ez az állapot.
Egyszerűben mondva stabilizálja a helyzetüket.
A Mercedes AMG F1 részlege évek óta növekvő nyereséget termel, 2018-s évben 16 és fél millió dollár nyereség, 2019 szezon 19.3 millió dollár nyereséget termelt számukra. Jelenleg a Mercedes F1 csapata három tulajdonos között egyenlő arányú részesedésben oszlik meg.
tehát számukra a meglévő alkalmazott létszám is kifizetődő, de a költségsapka nem fogja engedni tehát ezért kell átszervezni a részlegeket.
Az utolsó mondatodra reagálva pedig ez nem végzetes dolog, hanem lehetőség...jelenleg a mezőny végén szereplő csapatoktól semmilyen innováció nem érkezik, mert az eneriájuk arra elegendő hogy talpon maradjanak. A McLaren részesedést adott el, a Williams az elmúlt években adta el a csapat értékeit, végül magát a csapatot.
A jövőben, amennyiben teljesülnek a feltételek, lehetővé válik a csapatok stabilitása, és akkor nem csak az AMG Mercedes-től fogsz látni egy DAS-hoz hasonló innovációt, hanem a helyzetük sabilizálódása mellett a mezőny középcsapataitól , vagy akár a mezőny végéről is.