Az elvileg egy ütköző "zona" és nem lehet probléma az ottlétével, nekem inkább az a fura, hogy így szárnyelemként használják, ami teljesen ellentétes a szabály szellemiségével. Azt simán el tudom képzelni, hogy egy CAD terv alapján rábólint az FIA, mert elsőre nem körvonalazódik a kasztni teljes működése, majd miután a többi csapat összes nagyobb koponyája megfejti a valóshoz közeli működést és az alapján kérdeznek rá a vége egy tiltás lesz. Ne felejtsük, hogy az igazán top mérnökök nem az FIA-nél dolgoznak, hanem a top csapatoknál és még többen is vannak. Lásd DAS, vagy a turbina vagy a különleges felni.
A szomorú az, hogy a költségsapka semmit sem ér, mivel a COVID miatt azt is eltolták így a nagy csapatoknak volt bőven ideje önteni bele a zsét. Itt a köv. nagy szabályváltozásig nem történik semmilyen előrelépés a kiscsapatok részéről. Nézzük csak meg mire jutott, az összes kis csapat ott fog maradni, ahol volt.