Ezt nem is vitatom, csak a modját annak ahogy meghatározzák, hogy mi számit a pályán és mi azon kivül, mert ahogy irtam, most ha a teljes kocsi már a bukotérbe megy, de még egy centivel a belso gumija érinti a fehér vonalat az még szabályos, pedig a kocsi 98%a mára a bukotérbe megy.
Ezt pont forditva kellene hogy legyen.
ÉS igen ha közvetlen soder lenne a rázókö mellett akkor egyrészt nem menne tul senki, mert lassabb lenne miatt , kettő kicsuszhatna, három, egyértelmu lenne hogy elhagyta a pályát már porzik.
ÉS igen ez egyfajta szelekcio is lenne a piloták között, hogy ki tud ugy is gyors lenni , hogy apályán van, régen meg lehet nézni, hogy az volt a kuriozum, ha mindenki befejezte a versenyt és még az élről is kiestel mert bent ragadtak a soderban, és ez is adott egyfajta kiszámithatatlanságot a bajnokságban és nem csak a jo kocsi , de a pilota is számitott , hogy ne hagyja el a pályát.
Most szinte max 2 auto esik ki a 20 bol, de néha azok is ugy, hogy elöbb leállitják öket a boxba, hogy sporoljanak az alkatrészzel, mig régen mindenki addig hajtotta amig el nem fustolt valami vagy ki nem estek mert annyira a határon mentek.
Most ebbol semmi nincs, nem mennek a határon, csak amit a box és a stratéga elöre kiszámolt .