Ez a pálya elhagyásért 5mp es bunti már nevetséges, egy qualéin oké, amikor minden tized számit, de a versenyen, nem hinném, hogy 3x kiszélesiti a pályát valaki az megér 5 mp-et és ezzel elkurni a versenyzo helyezését.
A másik meg ami dühit, az a VSC , most is minek kellett behozni a sainz esetnél? teljesen bement a bukótér végéig a megnyitéshoz, ráadásul olyan helyre ahova verseny helyzetben nem menne a kocsi , minek kellett behozni? a másik ezzel kapcsolatban, hogy a Sport birok meg ott álltak mint a fasdzok , mert addig nem mehettek oda mig a FIA vagy a központba nem szoltak nekik. Már régen mikor megált a kocsival akkor megkezdik az oltást akkro nem terjedt volna enynire el a tüz.
És ezt látom az utöbbi években, hogy van ,hogy 1 körig nem is nyulnak a kocsikhoz, mig nem kapják meg az engedélyt. akkor sem amikor nincs tüz csak simán megáll a kocsi a megnyitásnál akkor is 2-3 körig VSC vagy SC van , ahelyett, hogy a birok, betolnák sárga zászlo alatt a 3 m-re lévö megnyitásba.
Ez a fajta anyonbiztositás már hulyeség és paranoia.
A multkori silverstoni bukásnál is megint tövig benyaltak a HALO-nak, hogy milyen jo, (nem vitatom, hogy hasznos volt) de csak az miatt ,mert több olyan biztonsági elem nem müködött amivel a halo nélkül is meguszta volna.
A fej feletti bukokeretnek elvileg nem szabadott volna eltörni, igy még fejtetőn sem érhetett volna le a feje ,
KEttő ha fennmarad ez a bukokeret, akkor az pont annyival magasabb lett volna, hogy a kerités és a gumifal közé nem fért volna le, fennakadt volna, meg eleve nem kellene , hogy ekkora rések legyenek a gumifalaknál.
Érdekes modon amiota van Halo azota megszaporodtak az olyan esetek amik a pilota fejére veszélyesek, azelött érdekes modon kilátszott a vállátol felfelé a pilota és senki nem sérült meg balesetben elötte . Talán SEnna és Massa esetei voltak ilyenek , de azokat még a Haloval sem biztos , hogy ki lehetne védeni.
A kubica féle BMW-s halálforgásos balesetnél sem volt HALO aztán mégis kiszált szinte sérülés nélkül, pedig ott alig maradt ép elem a kocsin.
Meglehet nézni, hogy mennyivel gyorsabb volt a beavatkozás, még meg sem állt a kocsi már ott voltak a birok amikor még esély sem volt odaérni a SC-nek ,hogy összevárja a kocsikat, meg a másik, hogy az SC alatt ott söprögették a törmeléket a pályán mikor a pályán meg köröztek a kocsik, manapság egyböl piros zászlo lett volna és ujrainditás egy ilyen esetnél.
Ma minden kis apro dologért már megy a sirás rivás a piloták részérül, ezért nem lehet manapság már annyira felnézni rájuk mint régebben ahol tényleg az életüket kockáztatták, minden körülmények között, ha esett ha baleset volt , nem volt ennyi VSC meg SC és föleg nem enyni piros zászlo.