félreérted, pont ezt mondom, hogy ezelött husz évvel ezeknél sokkal nagyobb bukások voltak , HALo és extra fejvédők és HANS nélkül, mégse volt minden napos a halál a pályán és a sulyos sérülés, de most meg már átestek a lo tulso oldalára, anynira vigyáznak , hogy nehogy valaki veszélybe kerüljön, hogy majd az okoz veszélyt.
Ahogy most SAinz-nál is, mivel nem engedték be azonnal a birokat , igy ha berobban az üzemanyag akkor nagyobb gond is lehetett volna, dfe igy is nagyobb kár lett mint ami lehetett volna, ha azonnal nekiálnak oltani. ÉS miért nincs kéznél egy megfelelo kerék ék , hogy kitámasszák a kocsit?
ÉS ezzel a tulzott ovatoskodással, belenyulnak mesterségesen a verseny állásába, Egy sárga zászlo alatt betolták volna a kocsit a megynitásba, akkor nem jön ki senki kereket cserélni,mert a VSC alatt "ingyen" van. meg a pályan másik 80%ban, miért is kell lassitaniuk és nem elözhetnek mert van valahol egy félreált kocsi?
DE arra van kapacitás, hogy hulye szabályok miatt buntessék a versenyzőket és a csapatot.
ugy mint multkor az utolso helyen, egy szerelö visszatolta a rajthelyre a kocsit, amivel aztán nagyon nagy beállitást és elönyt szerezhetett a williemsz, de azt bunterni kell , csak ugy mint egy 2 orás verseny után ha valaki más a csapatbol, odaadják az italokat a versenyzonek azért is jár a bunti, ez is jelentösen befolyásolta a verseny végeredményét.