Nem véletlen, hogy Senna után nagyon sokáig nem volt pilótahalál vagy pályamunkás/boxutcai dolgozó halál, onnantól kezdték tényleg komolyan venni a biztonságot nem csak az autók kialakításánál, hanem az autók és a pálya körüli személyzetet érintő procedúrákban is. Azt azért ne feledjük, hogy '94-ben Imolában nem csak Senna, de Roland Ratzenberger is életét vesztette, emellett megsérült még egy versenyző és 9 néző, valamint további 4 szerelő a versenyhétvége folyamán!
Bianchi halála is értelmetlen és elkerülhető volt, inkább aggódják túl és szabdalják VSC-k, SC-k és piros zászlók a versenyeket, mint hogy csak egyetlen pilóta, pályamunkás, bárki feleslegesen meghaljon vagy akár csak súlyos sérülést szerezzen.
"mindig látott az ember olyan ujitásokat amikre azt mondta, hogy dejo lenen ha a kocsimba is megjelenne ez és pár éven belül valoban jötek is ki ilyen autok a gyárakbol."
Nyugi, hamarosan jön az üzemanyagátfolyás-limiter a civil kocsikba is