Alapvetően azért szerződik egy versenyző hogy versenyképes technika legyen alatta, amivel versenyt tud nyerni. Aztán hogy ez a nyerő technika mennyire került technikai előnybe a többihez képest ahhoz kell a többi is,...amire a technikai előnybe került versenyzőnek nincs ráhatása. Ő a csapat szakembereivel azon dolgozik hogy a csomagból kihozzák a lehető legjobbat.
A Mercedes dominanciához kellett az is hogy a Red Bull-nak gyenge erőforrásai voltak. A Ferrari defektusa, a Renault fillérbszása... illetve a Red Bull-Renault feszültség, egyszóval az ellenfelek nem tudtak ellenfelek lenni (ahogy ez most is igaz a Mercedes csomagjára, a Ferrari csomagjára...stb.)
A versenyzőnek nem kedve ellenére való a versenyzői közeg, a versenyhelyzet...ebben nevelkedtek, ezért csinálják,...a nézői belelátás egy más szemszögből érkezik, nagyon kevés néző az aki élvezi a versenyhelyzetet, ....mondjuk a munkahelyén, jóval jellemzőbb az a vágy hogy egy kényelmes előnyben, az éppen elegendő energiaráfordítással szerezze a mindennapi sikereit.
Sztem ez egy valós félrehallási lehetőség, és ezzel nem cáfolom a véleményezésedet, csak inkább azt tartom valószínűbbnek hogy Vettel bsztatja a saját helyzetéből, Rosberg pedig (ahogy Hamilton is) valóban szorosabb versenyzést szeretne.