Nem szoktam picsogni a F1 rendszere miatt, bár továbbra is tartom, hogy régen minden jobb volt, legalábbis ennél a szarnál biztosan, de ...
... ami ezzel az esőf.szkodással versenyek és évadok óta megy, komolyan, katasztrófa.
Ha tudják, hogy marha nagyok az autók, akkor mifakkért nem lehet alapból visszamenni a kicsihez, ami adott esetben azt jelentette, hogy még Monacoban is lehetett előzni velük? Miért nem veszik észre, hogy ha 2 órákat áll a verseny, mert esett pár mm eső, akkor az rombolja a sportot. És itt nem arról van szó, hogy évadonként 1-1 verseny, hanem ahol esik, megáll az élet, mert az autók ezen a szinten nem tudják megoldani néha azt a szitut sem, ha két csepp eső esik le. Rémálom.
Anno egy kamionba belefért három autó. A fő és két tartalék. Most egy autót két kamionnal hoznak ... Költségkímélés, ja ...
Korábban egy mostani autó árából három készült el. Telebaszták kütyükkel a sportot. Majd rájöttek, hogy drága, és spórolni kezdtek, pedig a F1nek nem erről kellene szólnia. Nem a gumispórolásról, hanem a versenyről. Most úgy próbálnak versenyt összehozni, hogy minden korábban olcsónak számító dolgot tiltanak, beleszorították a sportot a sok értelmetlennél értelmetlenebb szabály közé, és eljutottak oda, hogy a legkisebb versenyzésre utaló dolgot is büntetik. Minden pilóta picsog és az a show, ha már nincs verseny, hogy bejátsszák a dumát a közvetítésbe és ezen felindulva csinálják az álbalhékat.
A sport drágább lett, mintha nem nyúltak volna hozzá. Cserébe eltűnt jó pár motorszállító, az autók kamion méretűek lettek és minden van, csak verseny nincs. Cserébe minden hülyeséggel próbálják azt elhitetni, hogy van verseny.
Éveken át a spórolás dumával jöttek, ami olyan jól sikerült, hogy a legnagyobb autógyártók egyike zsinórban végig nyert egy egész ERAt, a többiek meg milliókat költöttek el a nagy semmire. Ha nincs a RB, komolyan, már reszeltek volna ennek a sportnak.
Cserébe rakat rekord született az iszonyat mennyiségű, sok esetben értelmetlen versenyeken.
És akkor eljutottunk oda, ami most zajlik a pályán, egy nagy semmihez, amikor 100+ ponttal vezet az éllovas a második előtt pár futammal a vége előtt. Szóval, ja, megérte ez a nagy szar. Dögunalom, későn kezdődik, amikor korán, akkor meg ülnek bent a boxban és nézik az esőt ...