teljes mértékben egyetértek azzal amit leirtál pontosan ezeket szoktam én is hibáknak felsorolni.
Az meg, hogy egy ilyen kis hibáért egy esős versenyen, hogy levágja a sikánt ráadásul elöször egyböl 5mp-es buntit kap, ráadásul ilyen gyorsan megszuletik a döntés anélkül, hogy a pilotákat beidézték volna egy bullshit .
Már ez az egész esős dolog egy hulyeség, nem engedték versenyezni öket közel 1,5 oráig de amikor meg már kiengedték öket akkor a második körben már egybol váltanak interre mert a pálya már alkalmas rá és 5 mp el gyorsabb is mint a nedves gumival, akkor mi a faszért ment ki a pályára az orvosi auto mit nézett?
Akkor már elötte is elmehettek volna a kocsik a vizes gumival .
Agyon van szabályozva és tul mentek már azon a ponton ,hogy nem fér bele nekik egy minimális kockáztatás sem.
A teljes F1 örökség kiveszett , nincsenek egyéni pilota döntések a kocsikat nem lehet maximálisan kihasználni , a kocsikat nem lehet szabadon fejleszteni és tesztelni. az egész szezon csak a gumikrol szol, a kocsi többi része másodlagos dolog.
DE a lényeg, hogy most nem igy kellett volna megyneretni a VB-t maxxal, föleg , hogy tuti biztos ö lett volna idén ,tehát megadhatták volna a lehetöséget , hogy egy valodi verseny szituácio után legyen bajnok, mind a nézöknek mind Maxnak nagyobb öröm lett volna, ha ugy nyeri meg, de nem egy interju alatt kell megtudnia.
El kéne zavarni a francba az egész vezetést és egy uj alapra tenni az F1et ami visszahozza a régi idök erényeit, ahol a pilota számit és a technikát maximálisan használni, a pitwall beleszolása nélkül.