Az a baj, hogy az FIA csak azt nézi , hogy minden a legnagyobb rendben van és ennél jobb nem is lehetne,mert a bevételek és a nézöszám emelkedik, de azt nem nézik, hogy ez annak köszönhetö, hogy minden olyan dolgot csinálnak ami miatt olyan emberek is jonnek akiknek fingja nincs a autoversenyzésről ,de mégcsak a technikai részekrol sem, hanem csak a show miatt jönnek ki .
Pedig lehetne ugy is csinálni, hogy ugy legyen jo show , hogy közben a technikai részek is megmaradnak és fejlödnek.
A mostani szabályváltozással is , hogy beharangozták, hogy könnyebb lesz az elözés és az egymáshoz közelmaradás, hát nem jött be, egyáltalán nem lett több elözés söt,
A csapatok nemhogy közelebb kerültek volna egymáshoz hanem mégjobban szétszakadt a mezöny, sokkal nagyobb a különbség az élboj és a középmezöny és a vége között, eddig volt a merci meg a rdbull és az összes többi, de most már a középmezöny is külön vált .
Az is elmond mindent, hogy 110 pont különbség van az elso és a második hely között és majdnem 4x es a 4-5. helyhez képest.
A dobogon meg csak 3 csapat osztozik a többinek szinte esélye sincs odajutni anélkül, hogy ne essen ki az élcsapat valamelyik versenyzöje.
Illetve az egész pontrendszer és a versenyek számának változtatása is rossz és nem lehet megfeleltetni a régiekkel egy lapon .
Egy Sennát vagy , egy Alesit, de még Schumahert is , hogy tudo összevetni Maxxal vagy Hamiltonnal, mikor egy szezon alatt több verseny van mint régen 2 szezon alatt a pontokrol nem is beszélve. Sennának esélye sem lehetett volna ennyi pontot összegyujteni mégha 5-6 évig versenyez. igy statisztikailag semmit nem jelentenek ezek, hogy kinek mennyi pontja gyözelme és futott kilométere van versenyen hányszor ált rajthoz stb..