Es szted mennyire jó a költségplafon, ha a mercinek B autora is jut , csak ugy mint tavaly ? mig a kis csapatok meg még most is csak sporolgatnak és alig tudnak fejleszteni?
A honda is azért evickélt mert meg volt kötve a keze, nehéz ugy jól dolgozni, ha csak fix időpontra egybol jot kell csinálni és a zsetontrendszer miatt az sem biztos, hogy a következő szezonra arra kültik el , hogy a motort javitsák a csapatok.
ÉS azért akarnak többen is beszállni, mert lehet , hogy olcson bejönnek ,de ezzel azt érik el , hogy higul a mezőny . én inkább látnék kevesebb csapatot ,de akkor fejleszzsenek amenynit akarnak vagy tesztelhessenek , a lényeg, hogy tiszta versenyt lássak, ami alatt azt értem, hogy hozzák ki a kocsibol a legtöbbet, bármi áron, ha elfüstül a motor akkor igy jártak .
Régebben is igy volt ez azért nyert az a csapat bajnokságot akinek a kevesebb meghibásodása volt .
Hányszor volt, olyan, hogy az utolso körökbe a csata közben kellett kiállni ,mert szétment a motor, és ott akkro nem volt mellébeszélés, nem volt az, hogy ki kellett állni, hogy óvjuk a motort a következő versenyre. mint a ferrari is most egy verseny után már elövigyázatosságbol motort is cserél.