ezekkel az ujitásokkal még csak nincs is semmi gond, de valaki azért elmagyarázhatná , hogy az elso szárnynál miért kell minden tervnél olyan szárnyat ami alkalmas arra, hogy kivágja a gumit a másik auton?
Miért nem lehet egy sima zárolap ami ha össze is ér a két auto az egyik az elso szárnnyal a másik kerekéhez akkor csak elcsusszon egymáson a két felület? ÉS nem az van, hogy csak azért is legyen ott egy kis fülecske ami beleakadhat a külsö oldalba vagy mindenképp letörik és éles élt hagyva kilyukasztja a gumit?
A régi terveknél volt az a era, hogy szélesebb volt a szárny mint a kerék nyomtáv, ezt azzal magyarázták, hogy megelözzék a keekek összeérését, de ezek oldalán is ott voltak a kis fülek, aztán a következö era-ban meg megint beljebb lettek a szárnyak, akkor már érdekes modon nem volt fontos ,hogy ne érjen össze a két kerék ?
ÉS a 2025os terveknél is ott van egy elég nagy viszszintes lap ami ha hátulrol ha oldalrol is éri a kereket már ki is vághatja.