azért itt nem ilyen egyszerü a dolog, hogy jaj mert hiába a jo auto kell a Max is hozzá.
Egyrészt igaz, de ha azt vesszuk, hogy Button, nem volt egy kiemelkedő pilota egyik csapatnál sem, de egy dupla diffuzoros brownGP autoval világbajnok lett és hiába volt másodpercekkel gyorsabb mindenki másnál a csapattársa barichello mégsem tudta hozni vele a lépést ugy hogy 1-2 legyen minden versenyen. csak ugy mint Perez esetében .
Azért a háttérben sok mulhat azon, hogy a csapat menynire támogatja az elsö számu pilotát és a stratégiát mig a másikat meg kevésbé.
Pont ez a probléma a mai F1-el, hogy nem engedik a pilotákat szabadon versenyezni, mert a boxfal mondja meg, hoyg mikor nyomhatja neki mennyi köridövel és ,hogy mikor álljon ki a boxba.
vissza kéne addni a kezdeményezést a pilotáknak és akkor megtudnánk, hogy ténylegesen ki a jo pilota és kié a jo auto.
MErt amikor a pilota érzi, hogy már cserélni kell akkor szolna a boxnak, hogy a következö közbe kijön és nem forditva. ahogy láttuk sokszor, van, hogy kintartották mikor már a pilota már cserélt volna gumit ,de olyan is, hogy egy jo szettet lecseréltek, mert elözetesen igy számolták ki a stratégák.