Max a kiállásai alkalmával meg is kávézhatott volna, 40mp-es elönnyel állt ki simán visszajött mindig az első helyre.
Egyébként igen nincs semmi fejlesztés és idő a tesztelésekre.
Mikor hallonttunk utoljára ,hogy ne a gumikrol és ne a karosszéria elemeken kivüli fejlesztésekrol szolna a közvetités és a találgatás?
A legutolso talán a farrari elökamrás gyujtása volt és a merci szétváélasztott turboja, aztán azota semmi érdemleges fejlesztésről nem tudni.
A régebbi versenyeknél meg hétről hétre ez volt a téma ,hogy ki milyen uj dolgot hozott a pályára mit a verseny alatt tesztel.
Tehát a verseny volt a teszt és ha nem jött be kiestek ha bejött akkor meg megnyerték a futamot.
DE manapság meg a télen kifejlesztenek egy dolgot és akkor azt használják egész év alatt . nincs is nagyon kiesés amiatt mert rossz a konstrukcio a technikai kiesések legtöbbször a kisebb komponensek vagy csöszakadások és vezérlés hibára vezerthető vissza.
És nem azért ,mert tul vékony lett valahol a tervezésnél az anyag és nem birta a terhelést.