azért levezethetné nekem valaki aki érti ezt a koltségsapkát meg az egész leosztást, hogy ha a VB csapat alapbol 70%ot használhatja a szélcsatornát a következő évre és a kiscsapat aki a végén volt az meg 110% ot vagy többet is használhat, akkor hogy van az, hogy a kiscsapatnál se jelennek meg semmi uj vagy jobb megoldások ? és a nagycsapat a limitált időbpl, hogy képes egy teljesen uj koncepciot sot akár egy B autot is kialakitani ugyan anyni időben ?
Tehát itt nem a költésgeken és nem az idökön meg a kocsik fejlesztésén kellene variálni, hanem a csapatok létszámán és összetételén , Mert ha egy csapat több embert tud ugyan arra a munkára fogni akkor rovidebb ido alatt több munkát végeznek el hatékonyabban.
Arról nem is beszélve, ha most van egy költsaég plafon amit mindenki ki tud gazdálkodni, akkor mi lenne ha ugyan ezt az összeget kevesebb futamra és több fejlesztésre forditanák , mindenki jol járna, a csapatok kevesebbet kéne utaznia, a nézök élvezetesebb versenyeket látnának ,nem ilyen minden héten vonatozást. és még talán a autoipar is gyorsabban profitálhatna a fejlesztésekbol mint régen is volt.