hát itt el kéne donteni valamit, hogy a menyniség a fontos vagy a minőség, ha valamit olcson árulok és sok van belöle akkor mindenki hozzájuthat és igy több bevételed lehet mintha valami ritka ,de minöséget teremtenél, de a kérdés megmarad, hogy mi a céljuk.
Engem nem zavarna ha a nem oda valo csapatok akik nem képesek érdemben fejleszteni csak épp anynit, hoyg a szabályoknak megfeleljenek azok kikopnának, mert talán jönne helyettük olyan aki fel tudja venni a lépést ,
A redbull is ilyen volt, nem volt nagy multja, de beletette az eneegiát és jobbá vált mint aki az elejétöl itt van mert ök már elkényelmesedtek.
ÉS ez a költségsapka és a tesztelések hiánya is elösegiti, mert nincsenek rákényszeritve, hogy drasztikus ujitásokat csináljanak az autoiparban.
Mert ez már nem az autoipar tesztversenye ez már levált rola és csak a profitszerzésről stol.
Olyan mint a cirkusz, elmennek haknizni ugyan azzal a produkcioval sok helyre beszedik a bevételt ugy, hogy érdemben nem kell megszakadniuk.
DE rtégen meg az volt, hogy ki tud minél nagyobb fejlesztést megvalositani és csak egy ráadás volt, hogy ezeknek a prototipus versenyeknek nézök is bemehettek megnézni. ÉS azért is voltak izgalmasabbak a versenyek, mert akár a bajnok esélyes is kieshetett bármikor elöre nem tervezetten, nem azért lesz izgalmas mert elöre eltervezve cserélik a motort és hátrasorolják, mert amugy elment volna még 1-2 versenyt az a motor is, de pár löerővel már kevesebbet adoptt le.
Ha emlékeztek, volt olyan szezon amikor egy jo ferrárival talán shumahernél az elso pár versenyen technikai hibák miatt ki kellett állnia ,majd jött egy fejelsztés ami megbizhatobbá tette a kocsit és ujra az elejére ugrott a mezonynek.
Most ha szar az elso versenyen akkro az marad a végig.