Mint 1983-ban. Aztán követkzõ évben Lauda és Prost küzdöttek a VB címért. Lauda fél ponttal nyert, de Prost nyert volna, ha Monacoban nem kéri, hogy intsék le a versenyt, az esõ miatt. Így 4.5 pontot kapotta gyõzelméért. Ha Senna megelõzi, a 2., és kap 6-ot. Így õ nyer 1.5 ponttal. Megveri Laudát.
1983-ban az volt a gond, hogy a Meki diktált a Porschenak, azok meg nem tudtak olyan chassist építeni, amibe belefért volna az 1983-as motor. Így csúszott a kocsi. Az 1982-es szarral mentek végig 1983-ban is. Idén is vmi ilyesmi volt a helyzet. De ahogy a Mekibõl is több részt csikart ki a Merci, egyre jobb lett a munka. (A dagadt repülhetne ennek ellenére ...)
Idén a törésteszteken nem felelt meg pár követelménynek az autó, mert januárban kiba nagyot alakítottak rajta, az új motor miatt, hibásan. Sajnos hirtelen áttervezett járgány volt. Így ezért mentek idén inkább a tavalyi és az idei hybridjével, persze nagyonis fejlesztve, de csak elektronikailag, aerodinamikailag nem, de így is majdnem megnyerték a VB-t ... :)
1984-ben meg minden idõk egyik legjobb, ha nem a legjobb F1-es konstrukcióját tervezte meg Barnard ... :) Sima VB volt ...
Pont ezért a jövõ évben sem féltem a Mekit. Ált, ha valamivel csúsznak, az nagyon jó. Lásd az 1998-as modellt ...
Idén egyre megbízhatóbb is volt, mindemellett gyors is.