Mondjuk, hogy a légkörben is használható legyen. Tudod, univerzális :)
Vitatom az univerzális használhatóságot ez esetben. A légkörben és az ûrben való harchoz két teljesen eltérõ desing az ideális, a kettõ közötti átmenet öszvér megoldás, amely a légkörben a tisztán légi harcra, ûrben a tisztán ûrbéli harcra kondicionált gépekkel szemben marad alul. Ez olyan, mint a tengeralattjáróként is használható repülõgép terve az US NAVY-nél az 1960-as években.
pontosan, de ha belegondolsz, a StarFury esetében is csak 2 irányba lehet nagy mértékû gyorsítást elérni (elõre/hátra)
Az oldalazó ugyanúgy csak apró kisegítõ hajtómû, mint a többi vadásznál, tehát azok is tudnak oldalazni.
De messze nem olyan mértékben, mint a Starfury - te kezdtél a hajtómûméretek alapján kategorizálni, márpedig a Starfury jó nagy kormányhajtómûvekkel rendelkezik!
Három 1000cm3-s motor összesen nem ad le nagyobb teljesítményt, mint egy 3000cm3-es.
Pontosan erre céloztam lent. Filmbéli arcade gondolkodásmód vs reális gondolkodásmód. Egy 1000cm3-es motorkerékpár motor simán teljesíthet akár 150 lóerõt és 108NM-et is, míg egy V6-os, 3 literes motor is lehet alig 160 lóerõs és 200NM-es. Sokmindentõl függ a teljesítmény, nem csak a mérettõl....
és ha belegondolsz, hogy méretre sokkal nagyobb, és az összes kisegítõ berendezést is 3x-ozni kell, nos, túl sok helyet foglalna el.
Megint azt mondom, hogy messze nem biztos.
Szóval a 4 kicsi általános felfogás szerint gyengébb, mint az egy nagy (és 4x + Yx nagyobb a meghibásodás esélye)
A Szojuz hordozórakétának 25 hajtómûve van, de kb. ugyanakkora teljesítményt ad le, mint 1 SSME. Ugyanakkor egyszerûbb szerkezetû, olcsóbb, könnyebb gyártani (kissebb méretû turbószivattyú vs. nagyobb méretû) és legalább annyira megbízható.