"Néhány évtizeddel a Sony által megalkotott globális trendek, pl. a Walkman után a Sony vesztett fényébõl. A Panasonic égisze alatt futó Matsushita Electric Industrial Co. a DVD rögzítõk, míg a Sharp a lapos képernyõs TV-k piacán hasított ki nagyobb szeletet a piacból. A PS2 sikerén lovagolva a mindenes PSX-szel kívánnak többek között a DVD felvevõk piacára betörni és növelni piaci részesedésüket.
A Playstation 2 méreteivel büszkélkedõ PSX év végén debütál japánban 160, illetve 250 GB-os, 200/325 órányi DVD anyag rögzítésére alkalmas merevlemezzel a fedélzeten. Az elõbbi 720, míg a nagyobb kivitel 900 dollárért kínálja a PS2, DVD felvevõ, online kapcsolat, analóg TV, digitális fotóalbum és zenelejátszó képességeit egyben.
Az elemzõk azonban nem látják olyan fényesnek az égboltot. Szerintük az Audio-Video eszközök életciklusa rövidebb, mint a játék és audiovizuális felszereléseké. Ezért nem szerencsés a kettõt egybevonni, mivel folyamatos frissítésekre van szükség. Kazumasa Kubota elemzõ szerint a két piac nem egyezik. A kezdetekben kiugró eladások lesznek, ám azt nehéz lesz fenntatani.
Az elõzõ évi eredményekhez képest a Sony profitja 98, az eladások pedig 7 százalékkal csökkentek az elsõ pénzügyi negyedévben."