kokas: azért nem teljesen igaz, amit írsz. Pl kb 97 elején kijött a voodoo1, és az már alapból többet tudott, mint a n64. Onnantól kezdve végig, a DC- megjelenéséig, a pc-s játékok NAGYSÁGRENDEKKEL jobban néztek ki bármelyik konzolosnál. Tehát akkor nem volt igaz, hogy a konzolok jobb grafikát produkáltak volna. A másik dolog, hogy senki nem csinálja azt, hogy vett tavaly egy DC-t, most vesz egy ps2-t, aztán egy gamecube-ot, majd x-boxot. Márpedig a jövõrõl való fejtegetésed csak így állja meg a helyét. A legtöbb ps2 tulaj akkor vesz új gépet, amikor jön a ps3, és addigra már messze le lesz hagyva a ps2. A Gamecubenak te láttad az adatait és a képeket a készülõ játékokból? Az a ps2-nél gyengébb gép lesz. A harmadik dolog, hogy a grafikát nem csak a poligonszám határozza meg. Minden konzolos azzal jön, hogy MGS-ben meg a Shenmueban ilyen meg olyan jó a csávó feje, meg látszik a fülszír is, meg ilyen hülyeségek. Viszont a pályák, a környezet, az árnyékolás ugynolyan a legújabb konzolon, mint pc-n. (sõt a textúrákból még kevesebb is van) És ennek az elõnynek kéne kitartania 4-5 évig, amíg jön a következõ generáció. A mostani konzoloknak annyi elõnyük sincs, mint annak idején a ps1-nek.
Szerintem nem logikus az, hogy a konzolnak jobbnak kell lennie játékra. Azért vesznek sokan konzolt, mert 1. olcsó, és ahhoz képest jó, 2. sokan szeretik az arcade játékokat, 3. nem is láttak még pc-t, vagy nem próbálták a pc-s játékokat. (ugye hát a pc-t nem reklámozza senki, és nem is teszik ki a boltokban, hogy játszanak vele a vevõk).