Astard: persze más koncepció a ps, ez igaz a mhz értékekre pl, de a memóriára NEM! Persze foglal el a windows is, meg minden, de akkor is marad úgy 80 mega szabad ram. És egy adat, akármilyen memóriában ugyanannyi helyet foglal, akármit csinálsz! Pl egy poligon-hoz ugye kell a három sarka meg egy normálvektor, hogy melyik fele látszik. Ez a ps memóriájában ugyanannyi adat, mint a pc-ében. Ez csak példa volt, de igaz minden más adatra is. A videomemóriánál detto. Egy textura ha nincs tömörítve, ugyanannyi helyet foglal. Persze a DC pl támogat textura tömörítést, csak 1. úgy rosszabb a minõség, 2. a pc-s kártyák is tudnak s3tc-t, emellett mér 32 (64..) mega memória is van rajtuk.
És már utaltam Dc-s UT cikkre, ahol a Dc-s fejlesztõk mondják, hogy milyen nehéz volt átírni a 64 mb-ra készült játékot egy 16 mb-os konzolra.(az assaultot nem is sikerült) És ezek konzolos fejlesztõk! Csak értenek valmit hozzá.