Nézzük meg a Microsoftra nagyon jellemzõ piaci viselkedést, ez fogja meghatározni az X-Box jövõjét is.
Tehát picipuháék elõszeretettel szereznek elõnyt azzal, hogy egyszerre több piaci szegmenst lefednek termékeikkel. Például ott az Office sorozat, kiütötte nyeregbõl a konkurenciát, mivel olyan komplett csomagot kínált, ami teljesen ellátja egy iroda szükségletét.
Vagy ott van a joggal támadott oprendszerük, ezzel is kiütöttek jónéhány céget a böngészõk, e-mail kezelõk, multimédia programok piacáról.
És mostanában megkörnyékezik a konzolok világát. Könnyen átlátható a szándék, a PC ipart és a konzol-ipart lefedõ piaci stratégia.
A többi következtetést már mindenkinek a fantáziájára bízom.
A DC-chip beépítése sem lenne rossz húzás, nem lenne kérdéses mire 'upgradelnének' a mostani DC tulajok. Ez is egy szép szelet a tortából.