Termeszetesen a PS2 nagyon eros gep, es erosebb, mint a mostani PC-k. De pl. ehhez a felbontas is hozzatartozik, mert a PS2-re irt jatekok nagy resze 640x480-ban fog futni (fuggetlenul attol, ohgy TV-n, vagy monitoron nezed), es abban a felbontasban konnyu erosnek lenni.
Az Unreal-temahoz: Ha az Unreal2-t a PS2-n emotion engine-re optimalizalnak, illetven PC-n pedig az NV20-ra, akkor a PC-s jobban nezne ki. Ez tuti. Az NV20-as azert a PS2 grafikajanal elegge nagsagrendekkel tobbet tud, most nem is a sebessegrol beszelek.
De latom, nagyjabol egyezik a velemenyunk: Szerintem is ugy van, hogy most az a jatek, amit direkte konzolra irnak az szebb, mint egy atlag (!) PC-s, de az igenyesebb PC-s jatekok szebbek, mint a konzolosok. Plane, hogy most mar vegre egyre tobb jatek epit a T&L-re, ami azert rohadt nagy elorelepes lesz, ha majd komolyan hasznaljak a jatekok. Amugy az X-Box elegge egybe probalja gyurni a konzol es a (jatek)PC fogalmat, szerintem eljon az ido, amikor szinte csak PC alkatreszekbol egybeintegralt konzolok (?) lesznek, gyonyoru grafikaval, stb.