De az "erõsség" sokrétû dolog. Természetesen ugyanannyi rammal egy nagyságrendekkel jobb processzorral sokkal gyorsabb egy gép. (mellesleg az SG munkaállomásokban is elég sok ram van.) A dual imac g4 nyilván sokkal gyorsabb, de ettõl még egy játékban (ha lehetene vele játszani) nem lehetne TÖBB textúrát használni. Lehet, gyorsabban rakná ki õket, de nem lenne több. Ugyanígy a ps2 memóriájába meg kevesebb fér. No persze nem annyi, mint egy 32 megás pc memóriájába, mert abból enyhén szólva sok menne el másra, meg természetesen a lassabb memóriával lassabb is lenne. A ps2 lehet, hogy nagyon erõs, gyorsabb mint egy mostani pc. Tehát amíg bele fér a memóriájába, ugyanannyi textúrát (mondjuk) fele annyi idõ alatt rak ki, mint egy pc. De ezt a határt nem léphetik túl, mert egyszerûen nics több hely a memóriában. Odáig sokkal jobban teljesít, mint egy pc, onnantól viszont sehogy sem. És ez tény, a DC-re átírt pc-játékoknál óriási probléma a memória(már írtam néhány példát itt régebben), és ez a ps2-ben sem sokkal több. Persze nem olyan vészes azért, de aki ehhez van szokva, annak azért feltûnik. Ja és a textúrák csak példák voltak, nem is azokkal van a baj, általában a fõleg rendszer-memória a kevés, csak a textúrákkal könnyebb példálózni.