En csak annyit mondanek ezekhez a memoria, meg proci dolgokhoz, hogy a CPU-t termeszetesen nem lehet osszehasonlitani PC es konzol eseteben, mert valoban mas teszta :) Mondjuk en nem ugy mondanam, hogy szuper szamitogep alkatreszekbol van osszerakva a PS2, mert akkor lehet, hogy nehany millioval tobbe kerulne, de a technologia, amin alapszik, az valoban kozel all azokhoz.
Viszont a memoria az megint mas teszta: Egy adott memoriaba (fuggetlenul a tipusatol) minden platformon ugyanannyi adat fer (ha jol tudom). Persze van texturatomotites, de ezt most hagyjuk. Namost: ha a PS2 memoriaja gyorsabb, akkor esetleg el lehet vele erni azt, hogy amikor egy nagy texturat kell betoltenie, akkor nem egyszerre tolti be, hanem reszenkent. Csak ez azert nem mukodik, mert mi van, ha pl. tavolabb megyek a faltol (egy hulye pelda, de csak igy tudom elmondani...) es az egesz texturanak latszodnia kell, ami viszont tui nem fer bele a memoriaba... Szoval az, hogy gyorsabb a ram, az sok helyen elony, de teny, hogy (peldaul) olyan reszletes texturakat sehogy (maximum tomoritessel) lehet kihozni, mint mondjuk egy 128MB-os PC-n.