Valóban undorító ez a Giants PS2-s kép, még PSX-en is szebbek vannak, még tanulniuk kell a programozást(PS2), de egy PC-s fejlesztõ nyilván nehezen ismer ki egy teljesen más rendszert. Azért pillants rá tapasztalt fejlesztõk munkájára is pl.:
SquareSoft: Final Fantasy X, mostanában jött ki 9 HiRes screenshot, itt nem szöletesek a karakterek sem a terep, még pre-rendernek is elmenne olyan szépen kidolgozott minden.:
Ezt nézzétek +:
http://ps2.ign.com/previews/14008.html
Silent Hill 2 (Konami)
Ace Combat4, Kessen I-II,
A konverziókról meg annyit hogy ugyanolyan szarok minden platformon oda-vissza.
Gabo:
Nem véletlenül 60FPS ám, ugyanis Amerikában és Japánban NTSC 60Hz a szabvány és az pont 60FPS-t tud megjeleníteni, és annál már hadd ne kelljen több.
Azt se mond hogy PC-n minden textúra 1248*1024-re van optimalizálva. Ne akarom bantani PyRex gönyörû képét, de azon is látszik ez. A pligonok meg nagyobb felbontáson is ugyanolyan szögletesek, és ez még jobban is látszik.