A The Register-es cikkben szerintem nem hülyeség a ps3-nál a 75 millió poligon/sec. Mivel a ps2-nél a kevés memória és a kisebb fillrate miatt nem tudják kihasználni a 66 milliót, ha normális textúrákat is akarnak. A sonynál rjöttek, hogy mit kell fejleszteni, ezért növelik a fillrate-et és a memória méretét. Ezekkel már tényleg lehet számítani 75 mill poli/sec-kel futó játékokra, ami egyáltalán nem rossz, tekintve, hogy a jobb ps2-es játékok ránézésre olyan 100-200ezer poligon mozgatnak egyszerre(a legjobbak, a gyengébbek ennél sokkal kevesebbet), ami másodpercenként 4-8 millió/sec, stabil 40 fps-sel számolva. Tehát az a 75 mill/sec nem olyan kevés, amilyennek hangzik, fõleg, hogy normális mennyiségû textúrát is tud majd mozgatni vele. (talán a sony is rájött, hogy nem minden a polgion/sec). Eléggé úgy tûnik egyébként, hogy a ps3 egy felturbózott ps2 lesz (hol van az 1000x-es sebesség!) Viszont ha mégis elírás (ami lehet, hiszen furcsa, hogy elõ mernek állni az nVidiánál rosszabb adatokkal), akkor még nagyobb sebességre lehet számítani. (persze addigra már az nv50-et fogjuk tesztelgetni itthon..)