Ha 640x480 optimalizálják a konzolos játékokat és a hardware-t, akkor nemigen fog az 1280-ban futni.
Az Eidos nem jött rá semmire, legföljebb arra, hogy a Tomb Raider x-edik része már csak a konzoljátékosokat elégíti ki. Más játékokat még megjelentet pc-re is.
Szerinted a ps2 75 (helyett 66) millió poligon/sec sebességét kihasználják már? Nézz már rá a játékokra! Ezek még nagyon messze vannak attól! És nem azért, mert a programozók nem akarják kihasználni, hanem mert ez egy ugyanolyan elméleti adat, mit a GeForce2-nél a 31 millió poligon/sec. Ráadásul a 66millió poligon arra vonatkozik, ha nincs rajtuk textúra, se árnyék, se semmi, ez is világosan le van írva.
"X-box 150 millio poly/sec-re képes,amit szerintem 5 év alatt se hoz be"
Normális vagy?? UGYANAZOK az alkatrészek megjelennek pc-hez is. Az egybe integráltság meg gyorsít kb 20%-ot, mivel a memória sávszél, a processzor típusa, a buszok sebessége ugyanolyan, mint pc-nél. (a ps2 300mhz nem azért gyors, mert egybe van integrálva, hanem mert teljesen más típusú proceszor, az x-box-szal ellentétben). Az nv20 pedig 4-7x lesz gyorsabb a Gf2-nél (állítólag), ami enyhény szólva megközelíti az x-boxot, ami csak 2002-ben jön EU-ba. Addigra kijön még egy generáció pc-re, ami az nv20-nál is(és az x-boxnál is, lévén jobb lesz a proci) sokkal gyorsabb lesz. Addigra a ps2-t kidobhatod a kukába.
Nem tûnik fel, hogy a ps1-nél is így volt? 95-ben kb tízszer gyorsabb volt 3d grafikára, mint a pc. 97-re pedig úgy lemaradt, mint annak a rendje. A Voodoo2 már nagyságrendekkel gyorsabb volt nála. A ps2 most jóindulattal 2x gyorsabb egy átlag pc-nél (kizárólag poligonszámot tekintve). Szóval még addig sem fogja bírni, mint a ps1, amin már évekkel ezelõtt is csak röhögtünk.