Ha tudnád nem kifogásolnád a hosszú, de ennek ellenére tartalmas párbeszédeket. Ahol ráadásul a beszélõ karakter intelligenciájától és hírnevétõl függõen változik a tartalom illetve az adható válaszok választéka. Arról nem is beszélve, hogy a BG-n belûl mindent megtudhatsz a világ történetérõl, vallásairól, legendáiról. Ezeket könyvekbõl, tárgyakból és NPC-kel folytatott beszélgetésekbõl lehet õsszegyûjteni.
Mindez persze kimarad majd a DA-ból. Hiszen a DA esetében csak egy csillogó-villogó grafikai show-t bemutató progit kapsz kézhez, nulla szociális interakcióval, elõre generált karakterekkel, ehhez az akció orientált játékmenethez illeszkedõ sztorival. A történet alighanem abban fog kimerülni, hogy jött a NAGY gonosz a retenetes seregeivel és a NAGY hõs egymaga szembeszáll vele, hogy megfékezze. De valószínûleg az sem tûnik fel neked, hogy egyetlen valódi szerepjátékban sem a magányos hõsök a szereplõk, és a történetüknek sem ez a lényege. Alighanem az sem világos, hogy nem azon van a lényeg bennûk, hogy szörnyeket apríts és minél erõsebb tárgyakat hajszólj.
Persze ehhez DA készítõi kölcsönöznek egy kicsit a BG és az AD&D környezetbõl, alighanem a különféle neveket. DE ETTÕL EZ MÉG NEM LESZ RPG MÉG AKKOR SEM, HA AZ IGN EZT ÍRJA!
Ez csak egy Diablo klón. És ismét leírom, szégyen ha a TSR engedélyezte a logok és a címek használatát.
Ha csak a grafika számít neked, akkor hasonlítgasd a vele kb. egy idõben megjelenõ programokhoz!
ember:
A listádról lemaradt a Wizardry új része. Elméletileg már arany korongon van!