kokas: Bocsánat, de ennél nagyobb baromságot nem írhattál volna. Ezt ki mondta neked? 256-nak felel meg a 16 mega? Akkor az elég jó tömörítés lehet... Egyébként a tömörítés csak a videomemóriára vonatkozik, és azon belül csak a textúrákra. Ettõl a rendszermemória nem lesz több. Pl a fizikai modellezéshez vagy a geometriához szükséges adatokat nem lehet úgy tömöríteni mint egy képet. Ha ennyire nem értesz hozzá, ne hallgass olyanokra, akik szintén nem értenek. Nem olvastad azt a hozzászólásomat, amiben az UT cikkre utaltam?? Az assaultot NEM TUDTÁK megcsinálni, hogy elinduljon DC-n (pedig nagyon akarták, a sega is segített), mert ahhoz 64 MEGA RAM KELL! Olyan nagyok a pályák. Hol van ez a 256-tól. Q3-at szintáén le kellett butítani.
Az említett UT preview a gamespot.co.uk-on van. Végig azt írják, hogy mennyi gond volt a kevés rendszermemóriával. Ugyanezek a gondok vannak egyébként a HL-nál is.