Öregem, Te még a gúnyt sem érted? Lamerezni azt nagyon tudzs, de eddig egyetlen értelmes hozzászólásod sem volt. Tudodmit pihenj egy kicsit!
Soniq:
Nehogy megmagyarázd, hogy a konzolokra más számítástechnika vonatkozik mint a PC-kre! Amikor valaki ilyen kijelentéseket tesz erõsen kapaszkodnom kell a székem karfájába, nehogy leforduljak a röhögéstõl.
Ha olyan erõgép a DC-d azt magyarázd meg, hogy miért volt szükség az UT és a Q3:A erõs lebutítására ahhoz, hogy egyáltalán elinduljanak a konzol gépen? Pedig ezek ma már nem a legújabb játékok. Az UT-ból ki kellett hagyni az assaultot, az egyik legélvezetesebb játékmódot! Azt is kétlem, hogy akár csak egyetlen-egyet is használnának az extra texturák közül. Ezek között nem egy akad, ami 30MB feletti mérettel rendelkezik. Ha annyira otthon vagy a minden téren, akkor azzal is tisztában kell lenned, hogy egyetlen pályán is több ilyen textura használata szükséges. Méghogy szebb játékok...
A DOA ha emlékezetem nem csal valami püfölös progi. Láttam belõle videokat. Igen a figurák mozgása és kidolgozása az jó volt, de a háttér már erõsen elnagyolt és a robbanások meg a füstfelhõk csak gömbökkel voltak modellezve!
Shenmue-ból is láttam videot. Szánalmas volt. Két fickó verte egymást. Lehet, hogy ezernyi poligonból épültek fel, de az animációjuk akadozó, hiányos volt. Állandó ugrások voltak a hiányzó mozgásfázisok miatt.
640*480-ban stabil 60 fps-t már ma bármelyik nálunk átlagosnak számító PC tud. Az pedig csak a konzolosok agyában élõ téveszme, hogy a konzolokon nincs lassulás.
De mint azt már többször leírtuk, mi egyszerû PC-sek, a játékoknál nem csak a grafika, hanem a tartalom is számit. Lehet, hogy a konzolok memoriájában ez a csillogó grafika mellett már nem fér el?