SONIQ: mivel személyesen említettél, ezért válaszolok. Remélem ezt még elolvasod. Máshogy kell nézni a mhz-eket konzolon. Igen! Írtam egy szót is mhz-ekrõl? Nem! A memória az más. Ugye elolvastad az UT cikket amirõl beszéltem? Azokat nem pc-sek mondták. A DC még nincs 3 éves, ezt valahogy elszámoltad, de mindegy. Szebb játékok? Pl Dead or alive 2? Szerinted nem könnyebb jobban kidolgozni egy verekedõs játék karaktereit, mint mondjuk az UT-ben, ahol a pálya hatalmas, és egyszerre tíz bot ellen játszom, akiknek elég jó az ai-juk? A Shenmueban összetettebb a játék, viszont ott már nincsenek is olyan nagyfelbontású textúrák, vagy olyan részletes környezet, esetleg fizikai modellezés. Persze a karakterek nagyon jók, nem vitatom, de ahhoz nem is kell sok memória. Viszont az assault az UT-ben elment egy 64 megás gépen másfél éve, most a DC-re nem tudják megcsinálni, még lebutítva SEM. Mondjál olyan játékot DC-re amiben olyan nagy pályák vannak mint a DeusEx-ben, olyan összetett a játék, és még lightmapes árnyékokra is futja a memóriából. Nem tudsz, mert akármit mesélsz be magadnak, a 16 mb ram nem lesz több. Vagy mondj egy értelmes indokot hoyg miért lenne(csak ne a real-time tömörítést).
Szóval egy játék grafikáját ne azon mérd le, hogy mennyi poligonból áll az autó, hanem hogy mekkorák a pályák, a terep, mennyire kidolgozott, milyen minõségûek a textúrák stb. Ugyanis ezek azért többet számítanak. És ezért olvastam már több helyen is, hogy a DC elavult.
Kokas: attól hogy valaki nagyon ért a számítástechnikához (mer a mûegyetemen tanít), még nem biztso hogy tisztában van a konzolok technikai tudásával.