Soniq: Egyrész egy átiratnál nem kell emulálni semmit, mert a kódot átírják Dc-re. Van egy rakás játék, ami pc-re és Dc-re is megjelenik. Egyébként a sega rally 2 Dc átirat és igaz, nem olyan jó mint Dc-n (sega hülye is lenne), de nem is a mai pc-kre írták. A Quake 1 hez 16 mega ram a minimum, de a 32 mega is hol van a mostani átlag 128-tól? A quake pc-n kiírja, hogy mennyit foglal a memóriából, amikor indul ez olyan 20 mega körül van, szóval ezt nem nehéz átírni.
A black&white nem jelenik meg hamarabb DC-re, ebben 100%-ig biztos vagyok, honnan vetted ezt egyáltalán? A lionhead hivatalos honlapján még csak meg sem említik a Dc-s verziót, az EA-nál dettó. Nézd csak meg. Figyelj láttam shenmue videót, egy rakás képet belõle, meg emellett rengeteg Dc-s játékot, és nincsenek olyan felbotású textúrák, mint egy teljesen átlagos pc-s akciójátékban. (Nézd csak meg a high detail texturákat a DeusEx-ben a Q3-ban a Serious Samben. Na azok élesek) Akármit mondasz ez így van. (Ha kell majd küldök egy-két képet). Láttad már a Team Arena nagyobb pályáit high detailen 1024x768-ban max texturafelbontással? Amellett a Shenmue városa nevetségesen néz ki a szögletes utcáival (ez a karakterekre nem vonatkozik). A Max Payne mintha X-boxra jönne leginkább meg pc-re, de biztos tévedek. Obi-van pedig a képek alapján nagyon nagy szar, úgyhogy hagyjuk.
Ja, még mindig nem mondtál egy értelmes magyarázatot, hogy miért lenne a 16 mega ram több, mint a pc-ben a 128, vagy lassan már a 256. Én várok.