Annyi, hogy nem a méret számít, hanem egy csomó más is. Pl egy házat meg lehet csinálni kevés poligonból, és fõleg primitívekbõl, tehát nem kell sok memória a modellek tárolásához. Meg aztán nincs is olyan nagy fizikai modellezés sem, mint egy szimulátorban. A textúrákról annyit, hogy egy autós játékban nem kell olyan részletes textúrákat csinálni, mit egy fps-ben mert nmész olyan közel a falakhoz, tehát nem látod. Például a Team Arenában egy nagy pálya abból áll, hogy van két hatalmas bázis, több szinttel, görbe felületekkel, képernyõkkel. A poligonokon van egy textúra, egy lightmap, egy specular map, egy environment map, ez már négy textúra. És ez minden poligonon rajta van egyszerre. Ehhez kell sok memória. Visszakanyarodva a Crazy Taxihoz. Meg lehet csinálni nagyon nagy játékokat kevés memóriával, csak ki kell nagyon számolni, és ugyebár a Crazy taxi kivételesen jó játék. Konzolon sokkal nagyobb egyébként is az arcade autós játékok hagyománya, tehát nem tudom, hogy mit lehetne kihozni pn egy ilyen játékból. De azért a midtown madnessben is elég nagy volt a város. Szóval a CT írói tudnak programozni. Viszont pc-n nem is kell spórolni a memóriával, tehát könnyebb ilyen játékot csinálni, és aki meg ért hozzá, az még jobbakat tud.