Valaki meg tudja mondani miért nem látok valós idejû fényeket az UT DC-s verziójáról készült képeken? Vagy azt hogy miért épülnek fel a játékos modellek olyan kavés poligonból?
Az UT PC-s verzójában minden rakéta, energia lövedék, robbanás megvilágtja a környezetét. Az alacsony poligon szám miatt a játékos modellek néha döbbenetesen torznak látszanak a DC-n. Ráadásul a texturák undorítóan el vannak maszatolva. Stabil 30 FPS? Ilyen felbontásban? Csak?
70 pálya, bele számolva az egyedi pályákat. Ehhez képest PC-re a netrõl minden játékmódhoz több ezer pályát lehet letölteni.
A játékmódok számáról inkább ne is beszéljünk.
Multiplay-rõl annyit, hogy a DC-n neten keresztül max. 8-an lehet csak együt játszani. Ezzel szemben a PC-s szervereken nem ritka a 16 játékos és akad néhány 32 játékosra méretezett szerver is.
Egyrészrõl örülök az UT DC-s verziójának, hiszen megszállott UT-s vagyok. De másrészrõl sajnálom az összes konzolost, hogy az iagzi hangultát és lehetõségeit soha nem fogják tudni megtapasztalni. Még egérrel és billentyüzettel sem.
A screenshotokat és a cikket a dreamcast.net-en láttam/olvastam.