Na még annyit hozzátennék, ahhoz amit elõbb írtam, hogy a játék nem egy kisgyerekeknek szóló puff puff játék volt. Hanem egy igazi horror és szerintem a mai napig a legjobb horror game a piacon.
Ami a hangulathoz tartozik: egyértelmû, hogy a filmben nem akartak vérbeli horror jeleneteket rakni, de miért ezt nemtom… Játékban az ember magára maradt, sehol senki csak a hátborzongató zene, nyomott hangulat, hollók/varjak károgása, kihalt utcák és kukacokkal teli hullák. Nameg a 3. részben a Nemesis állandóan a sarkadban van és váratlan helyzetekben rádront, nameg kísért. Hallod, hogy a tetõn mászkál és a hatalmas testének súlyától a plafon, dübörög. Aztán sûrû pelenkacsere, mert a zombik általában hirtelen támadtak rád (elmész egy kocsi mellet a zombi kiesik a kocsiból és elkapja a lábad, te meg leborulsz a székrõl).
Nah ez a játékismertetõ, azoknak szólt, akik egyáltalán nem látták egyik részt sem.
A film ezzel szemben egy techno-akciófilm, ahol elõtûnnek a játékból ismert szerplõk/szörnyek/zombik/helyszínek, nevek és egy kis történet is.
Szerintem a filmnek nem így kellett volna bemutatni a Resident világát, nameg nem másfél órába tömöríteni… 3órás filmnek minimum lennie kéne. Ha ezt megoldották volna, nem lenne ilyen kusza az eleje.
Ugye a játékban volt egy Alpha és egy Bravo team is. Látszott, hogy nem akartak ragaszkodni ahhoz, hogy bemutassák a játékot még1x, akkor miért nem az alpha team történetét mutatták be? (játékban a Bravo team-el érkezünk) Hmm, most jut eszembe, lehet hogy a filmben a kommandósok az Alpha team tagjai voltak? :) Najó itt abba is hagyom, mert már nemtom mirõl szól a film. :DD