Szerintem jó lesz úgy is a végén. Én mondjuk ezt a kocsit már rendesen is lesmootholtam, lineáris smoothal, de csak mert még nem értem az ilyen face-ek iránya dolgot. Amikor kiexportáltam .obj-ba és benyomtam Mudboxba, akkor a volt pár face, ami meg volt fordítva. Nem értem, hogy ezt hogy lehet emgoldani, ezért mayában átkonvertáltam subdivba a karosszériát, majd vissza poligonba. így megnõtt a poligonon száma, de minden face jó felé nézett. Valaki tudja, hogy erre mi lehet más megoldás konvertálgatás nélkül? Milyen toollal birom megnézni, hogy hogy állnak a faceek és hogy birom a helyére mozgatni õket?
Közben kissé átformáltam, sokak szerint hasonlított egy kiégett karosszériára, de nem ez volt a célom. Most szerettem volna elérni egy kopottas piros festést, néhol kis rozsdával, ti mondjátok meg, hogy sikerült-e. Na de majd belejövök.