Lehet nem próbálkozok még ezzel a mudbox 3D festéssel, az plusz egy program. Jó lesz ez az UV téma. Visszavettem az alap, smooth mentes modellt és azt kezdtem el textúrázgatni. A smootholt részeket sokkal könnyebben tudtam, pontosabban a Maya sokkal szebben meg tudta csinálni automatikusan. Konkrétan az unfold eszközzel van némi bajom. Nem tudom hogy mûködik, de valószínûleg minél több polyból áll az adott rész annál szebb eredményt ad, mert a mostani szögletes modellt eléggé torzítottan dobja ki. Kézzel viszont szépen, szimmetrikusan összehozni, pláne hogy néha óriási pókhálót képes kiadni, mikor össze rakok egy-egy nagyobb darabot, elég gázos. Néztem a beállításokat, bár nem értem még a logikáját a rendszernek. Találtam jó anyagot, de sajnos az nem ilyen szép, szabályos alakzat UVzásával foglalkozik, hanem állat modellel. Valószínûleg az a nehezebb, de ott annyira nincsenek meg a szimmetrikus alakok, de nálam egy pici eltérés is észrevehetõ torzulást okoz.